KSIĘGOWOŚĆ


  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - KPiR.
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
  • Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego.
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  • Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług.
  • Sporządzanie bilansu rocznego, w tym: bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa.
  • Przygotowanie zakładowego planu kont oraz zarządzenia w sprawie przyjętych zasad rachunkowości.
  • Opracowanie instrukcji wewnętrznych (obiegu dokumentów, magazynowa, inwentaryzacyjna).
  • Obsługa audytów i kontroli podatkowych w imieniu Klienta.
  • Udzielanie konsultacji księgowych w specyficznych sprawach.
  • Opracowanie wzorów raportów dla Zarządu i/lub Właścicieli.
  • Przygotowywanie analiz finansowych, biznesplanów.
  • Doradztwo w zakresie tworzenia i weryfikacji procedur kontroli wewnętrznej.
  • Opracowanie budżetu firmy.
  • Wyprowadzanie zaległości księgowo-podatkowych firmy.
  • Realizacja innych zleceń z zakresu rachunkowości, na życzenie Klienta.